Buku Ajar anak kecil membaca awal images

Buku Ajar anak kecil membaca awal

Assalammualaikum Ibubapa hebat semua. Hari ni last day dalam bulan Mac. Sekejap rasanya masa berlalu. Jadi hari ni saya nak kongsikan bersama tentangĀ Buku Ajar anak kecil membaca awal.

Didalam zaman serba mencabar ni mendidik anak memerlukan ilmu. Ianya perlu agar kita sebagai ibubapa membuat persedian yang terbaik dalam mendidik anak dari kecil. Saya syorkan boleh baca buku ni masa anak didalam kandungan lagi.

Masa kita relax-relax rehatkan diri, ambil masa baca. Didalam buku ni ada 9 bab yang disentuh oleh Puan Nik Eliani Nik Nawi dan suaminya Othman Ahmad dengan lebih 20 tahun membesarkan anak-anak sendiri seramai 6 orang dan membantu mereka membaca awal, ditambah dengan pengalaman sebagai guru bahasa Inggeris selama 7 tahun, disulami dengan pengalaman mengajar anak-anak kecil membaca secara aktif selama 2 tahun.

Diperkayakan dengan pengalaman lebih 15 tahun mengendalikan tadika sendiri dan rangkaian tadika swasta, dan disertakan dengan pengalaman lebih 14 tahun memberi kursus kepada ibu bapa dan guru serta mendapat maklumbalas daripada ibu bapa, guru dan pentadbir pendidikan.

Semoga buku ini sedikit sebanyak dapat membantu Ibubapa membuat persedian sebelum meneruskan untuk ajar anak membaca kelak. Selamat membaca.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pertanyaan ? WhatsApp Kami
%d bloggers like this: