Kelas Phonic Smart Jun di buka images

Kelas Phonic Smart Jun di buka

Assalammualaikum Ibubapa hebat semua. Sudah hampir 5 hari kita berpuasa. Macamana dengan anak-anak kita. Pastinya macam-macam ragam sewaktu berpuasa. Ianya sebenarnya satu memori indah buat kita nanti. Oh ya Kelas Phonic Smart Jun di buka pendaftarannya. Jom daftar sekarang.

Hari ni saya nak kongsikan beberapa feedback tentang kelas phonic yang lepas. Bagi Ibubapa yang belum tahu, Teratak Mukmin Phonic Smart menggunakan pendekatan kaedah fonik gabung bunyi (KFGB) yang diasaskan oleh Puan Nik Eliani Nik Nawi dan Suami, Encik Othman Ahamad sejak tahun 1996 yang telah membantu ribuan kanak-kanak membaca dan digunakan banyak di tadika serta sekolah rendah.

Bagi menarik minat pelajar juga Teratak Mukmin Phonic Smart menggunakan pendekatan fun learning atau belajar secara seronok serta belajar dalam kumpulan kecil agar pelajar tidak mudah jemu dalam proses belajar membaca .

Setelah pelajar mampu membaca , kami beri peluang mereka membaca buku cerita selain buku bacaan yang digunakan dalam kelas. Selain membaca, pelajar juga diajar asas asas menulis untuk membantu pembelajaran mereka. Kerana membaca dan menulis perlulah seiring.

InshaAllah . Kelas membaca kumpulan kecil sebegini membantu pelajar untuk lebih lancar dengan cepat sekaligus menanam minat pelajar terhadap proses menuntut ilmu.

Jom kita lihat feedback dari ibubapa yang telah menghantar anak ke kelas membaca.

Mari sertai kami, in sha Allah kami bantu selesaikan masalah ibubapa yang tak tahu macam mana nak ajar anak membaca

Kami ada tiga kategori pilihan kelas :

👬👬Small Grouping Class👭👭

🙇🏻‍♂️ Personal Class 👩🏻‍🏫

🏘 Hometuition 🚘

Cepat-cepat ya hubungi kami, tempat adalah terhad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pertanyaan ? WhatsApp Kami
%d bloggers like this: