Selesai kursus intensif readeasy di PCB Resort, Kelantan pada 29 Julai dan kursus intensif bacalah anakku di Sg Petani Inn

Assalammualaikum ibubapa semua. Semua sihat ya. Alhamdulillah, Selesai kursus intensif readeasy di PCB Resort, Kelantan pada 29 Julai dan kursus intensif bacalah anakku di Sg Petani Inn dengan jayanya.

Tahniah kepada rakan tim Read Phonic Legacy , Cikgu Nur Atikah Ishak yang 2 minggu berturut -turut mengendalikan 2 kursus ini.

In sha Allah jumpa tim kami di Ipoh perak untuk kursus intensif readeasy pada 19 ogos dan Bangi pada 26 Ogos ini. Masih ada kekosongan jika ada yang masih berminat nak sertai kami di Ipoh dan Bangi.

             

Mari kita lihat peserta-peserta di kursus intensif readeasy di PCB Resort, Kelantan

       

kursus intensif bacalah anakku di Sg Petani Inn

       

All the best pada semua peserta kursus intensif yang telah hadiri kursus.Kepada semua, sedut, hadam betul KEMAHIRAN TEKNIK * LANGKAH* untuk ajar anak membaca.Always remember, ajar anak membaca bukan dengan buku semata-mata.
Banyakkan aktiviti hands on untuk tarik anak minat membaca.

Jom sebar ilmu kaedah fonik gabung bunyi bacalah anakku dan readeasy di Seluruh Malaysia, inilah misi dan hasrat tim kami. Agar sifar buta huruf tercapai dan anak- anak belajar membaca dengan lebih santai serta menarik.

Cepat-cepat hubungi kami demi masa depan anak-anak kita.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pertanyaan ? WhatsApp Kami
%d bloggers like this: